דקור - DECOR

פארק תעשיות חיים בר-לב, ת.ד. 1443 , א.ת. מזכרת בתיה
חברות מומלצות בתחום...
Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

אודות דקור - DECOR

סניפי הרשת:
דקור
פארק תעשיות חיים בר-לב, ת.ד. 1443 , א.ת. מזכרת בתיה
ראשון לציון מערב
רוזנסקי, ראשון לציון
אזור התעשייה החדש
הרצליה
מדינת היהודים, הרצליה
הרצליה פיתוח
בני ברק
הלח"י , בני ברק
דיזיין סנטר, קניון דיזיין סנטר
ירושלים
האומן , ירושלים
מי אנחנו :

דקור היא החברה המובילה בייצור ועיצוב לבית.
חברת דקור קיימת כבר משנת 1972 ומעמדה היציב נבנה על איכות ועמידות. דקור התחילה ממפעל קטן לייצור רהיטים וכיום מחזיקה חברה שבה למעלה מ-100 עובדים, שישה סניפים בערים מרכזיות ברחבי הארץ ומפעל מתקדם המצוייד במכונות חדישות. בנוסף, במפעל קיימת מחלקת צביעה ממוחשבת אשר מאפשרת שליטה על כמות החומר שמותזת על המוצר ורמת צביעה מדוייקת ברמת גימור גבוהה וייחודית.

לאחר שדקור תפסה את מעמדה בתחום המטבחים, התפתחה והתפרשה לתחומי ייצור נוספים הנותנים מענה כולל לעיצוב הבית. כיום דקור מייצרת במספר תחומים שונים - מטבחים, ארונות אמבט, ארונות קיר, דלתות פנים וחוץ ועבודות קוריאן ייחודיות. דקור מספקת שירותים ללקוח הפרטי, לאדריכלים וקבלנים כאחד ונותנת מענה כולל המותאם בשפה אחת לכל חללי הבית.

דקור מאמינה שסיום תהליך נעוץ בתחילתו ושבסיס טוב בונה עתיד טוב. מיום היווסדה של חברת דקור, הקו המוביל את החברה לצמיחה והתפתחות הוא היגיעה הבלתי פוסקת אחר חידושים, איכות חומרים, ועיצוב המוצר. בדקור ישנה מחלקת פיתוח שתפקידה לפתח מוצרים חדשים ולהבטיח את איכות המוצר, יעילותו ועיצובו. צוות דקור משקיע זמן וחשיבה רבים ומעמיקים במחקר אחר חומרים חדשים, פיתוח מוצרים ייחודיים לדקור, ריענון קווי העיצוב ובעשייה למען תוצאה המותאמת לצרכיו של הלקוח. עבור דקור הלקוח הוא הגורם המרכזי והחשוב בהתהוותה של החברה, הוא הזרז למאמצים שעושה החברה ולהצלחתה כמובילה בתחומה.

לחברה 119מוצרים באתר.

קטגוריות : ארון אמבטיה תלוי, ארון אמבטיה מונח, דלתות, מזנונים ושידות, ארונות, ארונות מטבח

חזור מעלה