חותם

052-3632734
התע"ש, א.ת כפר סבא
חברות מומלצות בתחום...
רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית - לוגו
רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית 08-9725559

רקפת ספיר היא מותג ושם דבר בענף הריהוט בישראל ומציעה ללקוחותיה רהיטים בעיצוב מודרני, ייחודי ויוקרתי. למידע על חנות ריהוט ואקססוריז בנתניה בקרו אותנו עוד היום ! לפרטים נוספים אודות עלות המשלוח צרו קשר

אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

אודות חותם

סניפי הרשת:
חותם
09-7666429
התע"ש, א.ת כפר סבא
חנות החפצים
09-7650718
רוטשילד, כפר סבא
גלריית ריהוט ת"א
03-6031658
אבולעפיה, תל אביב
מי אנחנו :

חותם - עיצוב חובק עולם הינו עסק המנוהל על ידי זוג מדהים בשם קובי ויפעת.
חותם התחילה כחנות קטנה בכפר סבא שעסקה במכירת ריהוט וכיום היא בעלת 3 חנויות המציעות רהיטים, תאורה וחנות מתנות ופריטים להשלמת עיצוב הבית.
בנוסף, מעסק קטן לרהיטים, הפכו קובי ויפעת ליבואנים של רהיטים ממספר מרשים של אזורים בעולם, וכך מציעים בחנויות פריטים מרשימים נדירים וייחודיים.
החנות הראשונה נמצאת בכפר סבא ברח' התע"ש 6. זוהי חנות הדגל והגדולה ביותר מבין השלוש. מדובר בגלריה גדולה בעלת שתי קומות עם מבחר רב של פריטים המוצעים ללקוח.
שם תוכלו לפגוש את עינב ועדן ולקבל מהם שירות אדיב מקצועי ומסור.
החנות השניה נמצאת גם היא בכפר סבא ברח' רוטשילד 43. בחנות זו תוכלו למצוא יותר פריטים להשלמת עיצוב הבית, מבחר מתנות מגוונות וייחודיות וכמובן שגם שם תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר שקובי ויפעת מאמינים בו.
והאחרונה היא החנות החדשה אשר ממוקמת לה ברח' אבולעפיה 8 בתל אביב. זוהי הגלריה השניה בגודלה, אשר עם פתיחתה הביאה עימה את החמימות לעיר הגדולה.
בגלריה זו תוכלו למצוא הרבה מן התאורה והריהוט המיוחד שחותם מציעה, את הריהוט הצרפתי הישן אשר מעוצב על פי הטרנדים החדשים ביותר ומביא עימו עיצוב מרהיב' עדכני ומיוחד.
קובי ויפעת דואגים תמיד ליישר קו ואף להוביל בתחום העיצוב ויחד עם זאת להביא גם נגיעה שלהם.

לחברה 553מוצרים באתר.

קטגוריות : עציצים / אדניות, כריות , מזרונים, תיבות דואר ושלטים, פתרונות אחסון, מדפים, מתלה בגדים, גופי תאורה, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, ארונות מטבח, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה