יבוא 4 יו

פארן, יבנה
חברות מומלצות בתחום...
שטיחי אלי ששון - לוגו
שטיחי אלי ששון 053-7101332

שטיחי אלי ששון מציעים לכם מגוון רחב ואיכותי של כל סוגי השטיחים בעבודות יד, אשר נבחרים בקפידה בתערוכות בינלאומיות מחוץ לארץ.

Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

אלוף המזרונים - לוגו
אלוף המזרונים 053-7102369

אלוף המזרנים עוסקת בייצור ושיווק מזרונים, רהיטים, חדרי שינה ומערכות ישיבה.

אודות יבוא 4 יו

מי אנחנו :

חברת יבוא 4 יו, בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום היבוא בכלל ובתחום הריהוט ומוצרי הגמר בפרט.
כחלק מפעילות החברה, אנו נותנים שירות ללקוחות פרטיים וכמו כן גם לסוחרים, קבלנים,יזמים, בעלי מלונות ובעלי אולמות אירועים.
יבוא 4 יו מספקת גם שירותי קנייה ישירה בסין ללקוחות אשר בונים או משפצים בית/בניין/מלון/אולם/מסעדה וכו'.

לחברתנו צוות אמין, מקצועי ושירותי אשר ילווה אותך לכל אורך הדרך, מרגע בחירת המוצר ועד להרכבתו בביתך. כל עובדי החברה הם בעלי ידע נרחב, ניסיון של שנים רבות בתחומם ונכונים להעניק מעצמם עבור התוצאה הטובה ביותר אצל הלקוח!

כיום, חברת 4 יו, הינה חלק מאשכול החברות "קבוצת קאזה נובה". משרדנו הראשיים ממוקמים בפושאן, סין.
בבעלות החברה מפעל סיני לייצור רהיטים למוסדות, בתי מלון, אולמות אירועים ודירות פאר.

לחברתנו מס' מחלקות:
1.מחלקת ייצור.
2.מחלקת ניהול פרויקטים.
3.מחלקת ליווי לקוחות.
4.מחלקת בקרת איכות.

מחלקת הייצור:
מחלקת הייצור של חברתנו מונה 21 עובדי ייצור ומנהל עבודה. כל עובדי הייצור הם בעלי ניסיון של שנים בתחום ייצור הרהיטים ורהיטי היוקרה בפרט. למפעלנו לקוחות רבים מכל העולם, הן סוחרי רהיטים והן יזמים וקבלנים.

מחלקת ניהול פרויקטים:
מחלקת ניהול הפרויקטים מונה 30 אנשי צוות ומנהל פרויקטים. מחלקה זו נותנת שירות לקבלנים, יזמים, אולמות, מלונות ולקוחות פרטיים בעלי היקף רכישה גדול.

מחלקת ליווי לקוחות:
מחלקת ליווי הלקוחות של יבוא 4 יו מונה 5 אנשי צוות אשר אחראים על ליווי הלקוחות הפרטיים, הקבלנים והיזמים אל המפעלים הנדרשים. יבוא אישי מסין הוא פשוט ולא מצריך ידע ביבוא כלל! כל שצריך לעשות הוא לנסוע לסין ושם יקבל אתכם אחד מנציגי החברה אשר ילווה אתכם לכל אורך השהות. כמו כן, אותם מלווים יעזרו לכם לנהל את המשא ומתן מול היצרן/ספק. תהליך הקנייה הישירה בסין מאפשר לכם לייבא את כל תכולת הבית ומוצרי הגמר החל מריצוף, דק ופרקט ועד למנורות, ברזים, שטיחים, ריהוט, דקורציות ועוד מוצרים רבים אחרים, כאשר כל זה מתחת החיסכון העצום בעלויות הבנייה.

מחלקת בקרת איכות:
מחלקת בקרת האיכות שלנו היא אחת המחלקות החשובות שכן חברתנו הינה החברה היחידה בתחום הקנייה הישירה מסין אשר בבעלותה מחלקה שכל פעילותה היא לבדוק את המוצר ואת טיבו! המחלקה מונה 10 אנשי צוות ומנהל ישראלי בעל ניסיון של שנים רבות בתחום הייצור והניהול.
מלבד הפעילות השוטפת, חברתנו עובדת באופן ישיר ושוטף עם כ - 350 יצרנים שונים אשר מתמחים במוצר ספציפי. כאשר חלק מנציגי החברה בסין אחראים על בדיקת ואיסוף הסחורה מאותם היצרנים והעברתה למחסני החברה בסין, שם היא נארזת ונשלחת למחסני החברה בארץ.

יבוא 4 יו מספקת במידת הצורך גם את בעלי המקצוע הנדרשים על מנת להתקין את הסחורה שרכשתם ובכך חוסכת לכם זמן יקר באיתור בעל מקצוע מתאים, אמין ,בעל יחסי אנוש וכמובן, מקצועי! צוותי ההתקנות של חברתנו בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום ההתקנות, והם מכירים את צורת העבודה עם המוצרים הסינים.

בין לקוחותינו: רשת מלונות "רדיסון", "אלביט הדמיה", רשת בתי אבות "ביחד", מלון בוטיק "אירופה", מגדלי היוקרה "מוטהייגה הייטס", מסעדת השף "ארנולד'ס", קבלני תמ"א ועוד רבים אחרים.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים באתרנו: www.y4u.co.il

לחברה 2616מוצרים באתר.

קטגוריות : ריהוט גן, חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, מראות, אמבטיות ומקלחונים, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

כתבו עלינו
יוצאים לקניות בסין: יבוא בליווי אישי
יוצאים לקניות בסין: יבוא בליווי אישי (29/03/2015)

משפצים רבים מרחיקים עד לסין כדי לחסוך בעלויות השיפוץ והבנייה של בית חלומותיהם, אבל גם כשקונים בארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות כדאי לדעת כיצד להתנהל; שירותי יבוא אישי מציעים ליווי צמוד בתהליך המורכב, מהנפנוף לשלום מהמטוס ועד להגעת הסחורה למקום מבטחים

לכתבה המלאה
חוות דעת
eti.dadon.1965 1 חוות דעת

שירות מצוין מקצועי ואדיב, מוצרים מעולים! בקיאים היטב בתחומם ולא עוד סתם אנשי מכירות שמחפשים לדחוף מוצר. שירות לקוחות מצויין שתמיד חזרו לפניותיי מהר תודה רבה לכל הצוות ובמיוחד לגל, קורל, אסף, שירה, בתאל!

באדיבות אתר d.co.il
זמינות:
איכות:
שירות:
שביעות רצון מהמחיר:
ציון כללי:
a.agiv1987 1 חוות דעת

שלום לכולם! אני חייב להמליץ בחום רב על חברת יבוא פור יו. קניתי אצלהם את כל הבית!!!! קיבלתי ייעוץ מקצועי המלצות מדהימות ויעילות הן מבחינת התכנון והן מבחינת העיצוב, שירות מדהים והכי חשוב מחיר מעולה. קיבלנו את הסחורה הביתה ואני ואשתי נדהמנו, חשבנו שיבוא מסין נקבל מוצרים באיכות בינונית אבל קיבלנו מוצרים מדהימים!!אסף הנסיך תודה רבה! קיבלנו והכל יצא מושלם!!!!

באדיבות אתר d.co.il
זמינות:
איכות:
שירות:
שביעות רצון מהמחיר:
ציון כללי:
amit.barnea76 1 חוות דעת

שירות מעולה, חווית רכישה מדהימה! קנינו אצלהם לפני 4 שנים והכל היה מדהים ועכשיו קנינו שוב ופשוט אין מילים. שירות אדיב ומקצועי, מוצרים מעולים ויחס חם

באדיבות אתר d.co.il
זמינות:
איכות:
שירות:
שביעות רצון מהמחיר:
ציון כללי:
avihay.hemo76 1 חוות דעת

פשוט תענוג לעבוד עם אנשים כמוכם, שירות אדיב וחם, ומוצרים ברמה גבוה מאוד עם מחירים שווים לכל כיס.

באדיבות אתר d.co.il
זמינות:
איכות:
שירות:
שביעות רצון מהמחיר:
ציון כללי:
idantubi1981 1 חוות דעת

תודה רבה על השירות! קיבלנו פינת אוכל מדהימה. ההמתנה הייתה שווה לגמרי. בתחילה חששתי אבל כשהגיע השולחן ראיתי אותו וזה הרבה יותר טוב מבתמונה. אייל היקר תודה רבה על שירות מקסים

באדיבות אתר d.co.il
זמינות:
איכות:
שירות:
שביעות רצון מהמחיר:
ציון כללי:
הצג עוד חוות דעת
חזור מעלה